Pelik , Penduduk Kampung Spielplatz di Hertfordshire Suka Berb0gell.


Kebiasaan perkara aneh ada di perkampungan Spielplatz di Hertfordshire dimana para penduduk kampung  ini suka berb0gel. Perkampungan Spielplatz di Hertfordshire ini adalah kawasan kampung yang sepi dan tenang dengan mempunyai ciri khas rumah tanah jajahan tertua kaum berbogel di Britain.

Rumah tanah jajahan itu ada tempat pelancongan yang menawarkan semua aktiviti yang dilakukan perlu secara bogell seperti kolam renang, aktiviti memotong rumput, bahkan menikmati bir di bar tempatan.

Untuk pertama kalinya, kampung ini ditubuhkan oleh ayah Iseult Charles Macaskie, yang membeli seluas 12-ekar untuk £ 500 pada tahun 1929 dengan mempunyai wilayah Briket Wood. Beberapa batu di luar St Albans di Briket Wood ini merupakan tempat tinggal kekal bagi sekitar 34 pemilik banglo kecil. Ada lagi 24 rumah yang sedia untuk sewa untuk pengunjung musim panas.

Pusat  kampung ini adalah club house di mana penduduknya berkumpul untuk disko, sesi karaoke, kuiz malam dan pertandingan renang, dengan berbogel tentunya. Di kampung tersebut di didiami oleh banyak penduduk berbogel yang nantinya akan di pendedahan ke dunia untuk boleh membuka pintu untuk dokumentari TV untuk More4. Dalam tayangan dokumentari tersebut, ada kesulitan dalam syurga bogel, ketika pemaju hartanah rumah di kampung itu menganggap kampung ini adalah tempat yang sempurna untuk pembangunan perumahan multi juta pound.

Dan demi kelancaran pembuatan dokumentari tersebut, Spielplatz ketika ini dijalankan sebagai sebuah kelab dan siapa saja yang ingin membeli salah satu bungalow - rata-rata murah, di £ 85.000 - perlu diperiksa oleh dewan.

Para pelancung yang hendak melawat kampung tersebut harus berbogel, jika tidak maka harus bersedia untuk meninggalkan kampung itu. Dalam perkara ini, semua penduduk berjuang untuk bersetuju tentang bagaimana untuk menangani ahli keluarga yang suka berhenti, tapi tidak mahu menanggalkan pakaian mereka. Beberapa penduduk yang degil di sana mengatakan itu adalah kes di mana, mereka harus berbogel atau tak usah berhenti sama sekali seperti yang disiarkan dari tribunnews.com





0 Komentar untuk "Pelik , Penduduk Kampung Spielplatz di Hertfordshire Suka Berb0gell."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info