Pelik! Luka Lebam Berbentuk Malaikat Betul-betul Dipungg0ng Lelaki Ini.


Mempunyai luka lebam selepas terjatuh memang menyakitkan . Bekasnya diusahakan seboleh mungkin agar cepat hilang . Namun bagaimana jika bekas luka lebam berbentuk luar biasa ? Bukannya cepat dihilangkan , tetapi justru diabadikan dalam bentuk foto . Itulah yang dialami oleh lelaki berasal dari London , Chris Holland , yang mempunyai luka lebam berbentuk malaikat di bontotnya .


 Kejadian itu bermula ketika Chris sedang menikmati malam di sebuah kelab di Poland . Saat itu tiba - tiba saja Chris terjatuh dan menimpa meja . Padahal dengan kemalangan itu , tulang belakang Chris boleh saja patah . Untungnya dia hanya mengalami luka lebam di bahagian belakangnya . Ketika melihat di cermin , Chris begitu terkejut kerana luka  berbentuk malaikat .

 Meskipun merasa kesakitan , lelaki berusia 30 tahun ini masih bersyukur kerana masih dilindungi oleh Tuhan . " Aku tidak percaya apabila melihat di depan cermin , ada malaikat di lukaku . Aku rasa diriku sangat beruntung , kalau jatuh lebih tinggi sedikit saja , tulang belakangku boleh patah , " kata Chris .

 Rupanya tunang Chris juga kesal dengan kejadian tersebut . " Tunangku marah ketika sampai rumah dan tunjukkan luka lebamku , tapi dia tetap bersyukur aku tak apa - apa , " kata Chris .

 Kini walaupun senang dengan bentuk lukanya namun Chris berharap lukanya sembuh sebelum majlis pernikahannya dilaksanakan . Mengingat jadual perkahwinan keduanya yang semakin dekat iaitu pada 24 Mei nanti .

0 Komentar untuk "Pelik! Luka Lebam Berbentuk Malaikat Betul-betul Dipungg0ng Lelaki Ini."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info