Nak Cantik Kena Bakar Muka

 Banyak orang yang rela melakukan apa - apa atas nama kecantikan dan kesihatan . Tentu anda sudah mengetahui bahawa begitu banyak rawatan kecantikan ekstrim di luar sana . Mulai dari yang menjijikkan hingga yang mengerikan . Namun , ada sebuah rahsia kecantikan dari China .

 Sebuah salon dan spa di sana menawarkan pakej rawatan yang terbilang unik dan ekstrim . Rawatan ini disebut dengan Huo Liao atau Penjagaan Menggunakan Api . Penjagaan ini dilakukan dengan meletakkan tuala pada bahagian tubuh yang ada masalah . Kemudian di atas tuala tersebut diberi sebuah ramuan rahsia dan diberi sedikit cecair .

 

 Selepas itu , barulah dinyalakan apinya . Bolehkah anda membayangkan ada api di atas badan atau mata anda seperti ini ? Ouch .. Rawatan menggunakan api yang membara ini merupakan salah satu kaedah alternatif di sana .

 Fungsinya adalah memberikan kelonggaran pada bahagian tubuh yang ada masalah . Meski kelihatan sedikit ' seram ' namun rawatan ini amat digemari kerana didakwa memberikan kesan yang menyenangkan bagi tubuh . 

Wah , beranikah anda cuba rawatan kecantikan ekstrim ini ? Bila anda ingin mencuba , pastikan pegawai yang berkhidmat anda sudah terlatih ya.

0 Komentar untuk "Nak Cantik Kena Bakar Muka"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info