Mulut Paling Besar di Dunia.



Untuk menjadi terkenal di dunia kadang harus mempunyai bakat dalam diri baik sengaja mahupun saja dibuat-buat . Di dunia ada pencatat rekod dalam hal hal itu yang sudah memegang rekod sejak lama iaitu Guinness World Records . Sesiapa yang masuk dalam GWR akan mendapat hadiah dan menjadi terkenal di dunia ..


Seperti yang dilakukan oleh Fancisco Domingo Joaquim , warga Angola yang hanya cuba - cuba mengupload video tentang dirinya di youtube hingga mengundang perhatian dunia . Para pemerhati hal hal aneh tergoda dan  menyaksikan video Domingo di Youtube yang menunjukkan betapa lebar dan elastisnya mulut lelaki tersebut .



Akhirnya pasukan dari GWR mendatangi dan membuktikan kelebihan Domingo Angola Afrika sana . Ternyata benar seperti dalam videonya , Domingo mampu menunjukkan mulutnya yang lebar dan anjal . Bahkan mampu memasukkan dan Pusing  tin Coke tanpa bantuan tangan .

Mulutnya memang anjal hingga selebar 17 sentimeter atau 6,69 inci . Padahal mulut orang biasa normal hanya sekitar 7 sentimeter saja .Domingo segera menarik perhatian dunia dan videonya di youtube ramai dikunjungi orang  .

Selain mulut terlebar di dunia , GWR juga menyerahkan piagam kepada peraih keunikan lain seperti Janggut terpanjang di dunia , Orang terpendek , Manusia berbulu lebat dan Orang tahan dibakar api .

Sekarang Domingo telah dinobatkan menjadi pemilik mulut yang paling luas di dunia oleh Guinness World Records 2010 dan dia digelar sebagai Jaw Angola of Awe . Tidak dijelaskan di sini bagaimana si mulut besar itu melatihnya hingga boleh muat masuk tin sebesar itu . Bila Domingo diam sebenarnya kelihatan biasa dan mulutnya pun normal .





0 Komentar untuk "Mulut Paling Besar di Dunia."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info