Kes Melamar Paling Pelik di Dunia


 Wanita mana yang tidak akan luluh hatinya jika dilamar dengan cara romantis dan usaha yang sepenuh hati? Nampaknya inilah yang dirasakan oleh Jennifer Kessel saat dilamar oleh kekasihnya iaitu Dean Smith.

Dean mengajukan lamaran paling romantis sebanyak 365 kali setiap harinya. Menariknya, lamaran tersebut  diajukan tanpa pengetahuan Jennifer. Ia merakam semua aksi lamarannya, disunting sedemikian rupa dan memuat naiknya ke YouTube.

Lelaki berasal dari Arizona tersebut memegang papan bertuliskan "Jennifer, Will You Marry Me", "Will You Be My Wife", "Make Me The Happiest Man In The World" dalam pelbagai pose. Uniknya, pose-pose itu dilakukan semasa sedang menggosok gigi, memandu kereta, mencuci baju dan bahkan saat bermain dengan anjing serta kucing.



Lagu romantis dari Bruno Mars yang berjudul "Marry You" dan  dari Pharrell Williams yakni "Happy" menambah keromantisan Dean. Video juga terdapat potongan gambar ayah Jennifer yang turut menangis melihat anaknya akan segera dilamar oleh kekasihnya.

Video ini diberikan kepada Jennifer selepas 365 keping gambar itu selesai dan diakhiri dengan tulisan "Turn Around" atau memintanya untuk berbalik, sementara Dean sudah berada di belakangnya. Ombak lautan di pantai serta matahari yang terbenam membuat momen tersebut semakin romantis. Jennifer pun tidak boleh menahan tangisnya saat Dean melutut dan menyematkan cincin di jarinya.

Berikut video romantis dari Dean Smith:


0 Komentar untuk "Kes Melamar Paling Pelik di Dunia"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info