Rumah Anak-Anak Buangan Yang Menyedihkan Di China


Henan, China. Sejak tahun 1986, Yuan Lihai telah menerima lebih 100 foundlings [bayi yang ditinggalkan ]. Sebahagian dari mereka yang dah membesar telah berkahwin dan kerja telah meninggalkannya, dan masih terdapat 39 berada bersama beliau hingga hari ini, sebahagian dari kanak-kanak itu ada yang menderita sakit mental dan cacat. Yuan Lihai hanya menjual makanan ringan di jalanan untuk menyara hidup untuk dirinya kanak-kanak dan bayi, manakala suaminya yang menentang pengambilan pembuangan bayi telah berpisah dengan beliau.

Bermula pada tahun 1987, Yuan Lihai telah mengambil kanak-kanak cacat atau berpenyakit, setelah menerima lebih 100 kanak-kanak dalam tempoh 25 tahun yang lalu, dengan beberapa orang kanak-kanak telah meninggal dunia akibat penyakit yang teruk dan rawatan perubatan yang tidak mencukupi.

Yuan Lihai agak terkenal di sana, dengan orang-orang biasa, hospital, dan juga polis, perkhidmatan kecemasan, ramai di antara kanak-kanak tersebut telah dihantar kepadanya.

Pada tahap tertentu, institusi kebajikan awam anak yatim telah menolak jenis "rumah anak yatim persendirian" komplikasi antara moral, undang-undang, dan faedah / keuntungan menyebabkan peruntukan kepadanya tidak dapat di laksanakan.





0 Komentar untuk "Rumah Anak-Anak Buangan Yang Menyedihkan Di China"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info