Hanya Berselfie Wanita Ini Mampu Turunkan Berat Badan.


Badan seksi, sesuai serta langsing tentu jadi idaman tiap-tiap wanita didunia. Hasrat kuat agar boleh mempunyai badan tab seperti  gitar Sepanyol juga jadikan pilihan diet berat juga sebagai jalan keluar paling baik. Tetapi, sempatkah anda cuba diet dengan cara selfie?

Seseorang wanita berasal dari Iceland menunjukkan bahawa diet selfie boleh dengan berjaya turunkan berat tubuhnya. Tidak main-main, wanita bernama Eva Rut Gunnlaugsdottir ini berjaya turunkan berat badannya hingga 36 kg lebih kurang dari 6 bln ..

Rupanya perkara itu berpunca ketika ia terasa malu dengan bentuk badannya waktu menimbulkan selfie. Sampai pada akhirnya Eva mula mengatur pola makannya dengan  ketat.

Sesudah melahirkan anak keduanya, ia makin rajin selfie sambil terus menggerakkan program dietnya. Perkara itu dilakukan Eva agar ia boleh dengan mudah tahu apakah berat tubuhnya telah turun atau belum.



"Saya memuat naik photo pertama masa gemuk serta saat itu saya terus terasa malu. Saya terasa tidak selesa dengan diriku sendiri," katanya. "Oleh kerana itu saya mula mencari langkah yang masuk akal untuk turunkan berat tubuhku."

Eva mengakui bahawa hujah beliau lakukan diet iaitu lantaran ia tidak mempunyai tenaga untuk menetapkan anak-anaknya dengan tubuh yang tambahan gemuk. Saat ini, ia sentiasa mengambil keputusan menu seperti buah-buahan, salad, sayur-sayuran serta menjauhi makanan yang mempunyai kandungan gula.


0 Komentar untuk "Hanya Berselfie Wanita Ini Mampu Turunkan Berat Badan."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info