3 Foto Bayi Perempuan Ini Ada Tanda Hati di Dahi.


 Pasangan Jade Sparham dan Liam Scaife di Lincolnshire, England, mempunyai anak dengan tanda lahir yang unik. Bayi berusia 12 minggu ini mempunyai tanda hati di dahinya.

Sang ibu, Jade, mengaku bahawa ia mula mengandung semasa hari Valentine tahun lalu. Kemudian pada November tahun lalu, Poppy Rae lahir dengan tanda lahir berbentuk hati di dahinya.


  
"Ini jelas  Hari Valentine menjadi berharga bagi kita. Poppy seperti bayi dewa asmara kita," kata Jade seperti yang dipetik dari Daily Mail . "Sekarang aku dan Liam tidak boleh berhenti mencium wajah comelnya."

Pada mulanya, beberapa jam selepas Poppy lahir, mereka baru menyedari bahawa ada tanda merah di dahi anak perempuan mereka. Kerana bimbang,
mereka segera membuat aduan kepada doktor. Namun selepas dua hari, Jade dan Liam melihat tanda merah itu berubah menjadi bentuk hati berwarna pink. Uniknya, tanda itu berubah menjadi merah terang apabila bayi mereka menangis.


"Ketika pertama kali melihat tanda di dahi Poppy berubah menjadi merah terang, saya agak bimbang kerana tidak tahu apa ertinya," kata Jade. "Namun kita lega bahawa tanda lahir itu tidak menimbulkan masalah kesihatan untuk Poppy."

Doktor juga memberitahu bahawa tanda lahir seperti itu biasanya akan hilang jika anak sudah berumur empat atau lima tahun. Namun tanda lahir itu juga boleh muncul kembali di kemudian hari.

"Saya berharap tanda lahir Poppy tidak pernah menghilang," kata Jade. "Tanda lahir ini adalah sebahagian daripada dirinya dan itu yang membuatnya unik."
0 Komentar untuk "3 Foto Bayi Perempuan Ini Ada Tanda Hati di Dahi."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info