P@yudar@ Wanita ini Terbakar Gara-gara Handphone Meletup.


Seorang wanita  mengalami nasib malang  kerana dia tidur sambil memeluk telefon bimbitnya. Ia mengalami luka bakar dibahagian payudaranya kerana telefon bimbit yang ia peluk tersebut meletup dan terbakar.

Kejadian ini terjadi pada wanita yang bernama Dionne Baxter, 24 tahun. Ia merupakan ibu mempunyai satu orang anak. Dionne mengalami nasib malang hanya kerana tidak hati-hati apabila menyimpan telefon bimbit dengan baik.

Awalnya, Dionne tidak sedar ketika tidur dalam keadaan telefon bimbit yang sedang di-charge tersepit di dekat payudaranya. Kemudian, ketika ia terbangun, ia melihat telefon bimbit tersebut sudah meletup dan membakar payudaranya.





Dionne pun terus mendapatkan rawatan intensif pada bahagian payudara kirinya, kerana luka bakarnya cukup parah.

"Saya tidur tanpa memakai pakaian dan tanda merah bekas terbakar  hingga bahagian puting payudara," kata Dionne.

Telefon tersebut terbakar kerana panas apabila di-charge. Luka bakar yang disebabkan telefon tersebut cukup parah hingga sampai ke puting payudara Dionne.

Akibat kejadian ini Dionne merasa takut jika nanti ia tidak boleh menyusukan anak keduanya. Namun, Dionne masih bersyukur kerana hal ini tidak menimpa anaknya.

Telefon yang digunakan Dionne adalah produk Apple, padahal sudah banyak kes telefon produk Apple yang terbakar, tetapi pihak Apple masih tidak mahu memberi sebarang komen.



0 Komentar untuk "P@yudar@ Wanita ini Terbakar Gara-gara Handphone Meletup."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info