Menakjubkan! Lelaki Ini Menangkap 7,500 Bola Besbol Sepanjang Hidupnya.


Seorang peminat sukan
besbol (baseball) di Manhattan, New York, Amerika Syarikat, menangkap lebih daripada 7,500 bola besbol (baseball) sepanjang hidupnya. Ia hampir selalu berjaya menangkap bola dalam sebuah pertandingan .

Zach Hample menyimpan koleksi 7537 bola besbol di apartmen. Teknik menangkap bola Hample cukup mudah, yakni berada di tempat dan masa yang tepat!

"Saya mungkin kurang mempunyai kepakaran dalam bermain baseball, tapi mungkin saya ahli dalam menentukan arah dan menangkap bola lebih baik daripada 99.9 peratus penonton di stadium," kata Hample .

"Apabila saya menonton perlawanan dan ada bola yang melayang, saya terus berlari dan memanjat bangku, mengambil kira arah bola dan mengelakkan orang ramai orang."

"Selepas itu saya melihat ke atas, dan jika perkiraan saya benar, bola itu dapat saya tangkap dengan mudah."

Ketika ini Hample mula menulis  buku, mengajar orang lain bagaimana teknik menangkap bola dalam sebuah pertandingan besbol.





0 Komentar untuk "Menakjubkan! Lelaki Ini Menangkap 7,500 Bola Besbol Sepanjang Hidupnya."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info