Pamer Belahan Dada di Acara Televisyen, Rita Ora Dikutuk dan Dikecam Peminat.


Saat ini menggayakan pakaian selebriti kian minimum, terutamanya wanita, banyak yang memperlihatkan kawasan sulit tanpa malu-malu lagi. Bukan hanya di tempat peribadi, di tempat umum pun mereka kerap melakukannya.

Seperti penyanyi Rita Ora, yang hadir pada sebuah acara pencarian bakat di stesen televisyen BBC. Ia menggantikan juri sebelumnya, yang diwakili oleh penyanyi terkenal lain, Kylie Minogue. Namun seperti kebanyakan selebriti lain, ia juga berpakaian sangat sopan.

Acara yang ditonton sekitar enam juta orang ini, ternyata cukup memberi perhatian. Ratusan kecaman dan pengaduan masuk ke meja redaksi, seiring dengan pakaian yang dikenakan penyanyi berumur 24 tahun tersebut.

Dalam acara televisyen tersebut terlihat, jika penyanyi yang popular dengan lagu single "RIP" and "How We Do (Party)" tersebut, tidak memakai bra.

Sekitar 399 panggilan telefon diterima oleh pihak televisyen, dan beberapa lain menulis di dalam komen di laman web BBC.

"Saya tidak ingin melihat buah dadanya menggantung di program televisyen keluarga. Ini sangat memalukan," tulis komen. Dan lain-lain berkata, jika itu bukan suatu kebanggaan tetapi tidak pantas.

0 Komentar untuk "Pamer Belahan Dada di Acara Televisyen, Rita Ora Dikutuk dan Dikecam Peminat."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info