Ngeri! Peluncur Terselamat Dari Maut Terima 20 Jahitan.

 Seorang pengajarpapan luncur yang menggunakan layang-layang, berjaya melolos dari kematian. Namun ia harus menderita, selepas seekor jerung menggigit, dan meninggalkan 20 menggigit di lengannya sepanjang 12 sentimeter.

Kejadian yang menimpa Kurt Hoffman sangat cepat, ketika itu ia sedang melayari yang jaraknya kira-kira 40 meter dari pantai, di Delray, Florida. Tiba-tiba, ia merasakan tangan kirinya seperti ditarik, dengan reflek ia menghantamnya dengan papan luncur.

"Apa itu? Saya hanya memukulnya dengan papan seluncur, dan itu sangat cepat. Saya melihat yu yang sangat lapar. Saya pun berusaha melarikan diri secepat mungkin," tulis Hoffman di Facebook.

Namun secepat yu itu menangkap tangannya, secepat itu juga ia melepaskannya. Dan akhirnya ia menderita 20 gigitan jerung tersebut. Perlu sekitar 20 saat untuknya sampai di pantai, dan rakan-rakannya terus menolongnya.



Ia hanya menjalani rawatan , kerana luka yang dideritanya tidak terlalu dalam. Namun ia tidak akan serik, dan akan kembali melakukan aktiviti berseluncurnya tersebut.

"Ini tidak akan membuat mencegah saya untuk melayari. Ada banyak yu di sana, mungkin kejadian ini hanya sebagai peringatan untuk lebih berhati-hati," katanya.
0 Komentar untuk " Ngeri! Peluncur Terselamat Dari Maut Terima 20 Jahitan."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info