Lelaki India Ini Buat Aksi Yoga Diatas Motor Berkelajuan Tinggi.


Gugulotu Lachiram, lelaki 40 tahun berasal dari India, menjadi sensasi di dunia maya selepas melakukan gerakan yoga di atas motosikal yang sedang bergerak. Lachiram mampu memeragakan pelbagai gerakan yoga, tanpa jatuh di atas motor yang bergerak dengan kelajuan sekitar 40 kilometer per jam.

Lachiram mengaku sudah melakukan aksi ini selama enam tahun.





"Saya sudah lama menjadi peminat motor. Dan saya juga boleh melakukan gerakan yoga. Pada enam tahun lalu saya terinsinspirasi untuk menggabungkan keduanya, "kata Lachiram.

"Saya berharap tindakan saya dapat masuk televisyen nasional dan mendapat pengiktirafan," katanya.
 
 
0 Komentar untuk "Lelaki India Ini Buat Aksi Yoga Diatas Motor Berkelajuan Tinggi."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info