Ingin Membuat Suprise Wanita Berb0gell Tersangkut di Cerobong Asap.

Ada-ada saja perkara yang dilakukan oleh wanita. Mulai dari yang biasa sahaja dengan memberikan hadiah, hingga yang cukup ekstrem dengan turun dari cerobong. Alih-alih membuat kejutan, justeru mereka perlu diselamatkan.

Perakra ini juga dilakukan oleh wanita seorang wanita, yang ingin membuat kejutan pada pasangannya, dengan turun dari cerobong dan yang membuatnya lebih menggelikan, ia menanggalkan semua pakaiannya, saat turun dari cerobong tersebut.

Wanita berumur 35 tahun yang tidak mahu disebutkan namanya tersebut, terpaksa dibantu oleh bomba, dengan menghancurkan sebahagian dinding cerobong tersebut. Lalu seperti apa kejadiannya?

Wanita tersebut sebenarnya mengetuk pintu, pada jam 5 pagi hari, di rumah bekas suaminya Tony Hernandez. Namun kerana tidak ada balasan, ia akhirnya cuba melalui atas, untuk boleh masuk ke dalam rumah bekas suaminya tersebut.

Alih-alih lolos dengan mudah, ia tersangkut. Setelah terbangun, Tony pun cuba menolongnya. Tetapi kerana kesulitan, akhirnya ia menelefon bomba untuk membantunya.

"Saya telah cuba menyelamatkannya selama 20-25 minit hingga akhirnya saya berputus asa," ucap Tony.

Demikian juga dengan anggota bomba daerah Riverside, California, memerlukan dua jam untuk membolosi cerobong tempat wanita ini tersangkut. Dan selepas berjaya diselamatkan, ia dilarikan ke hospital untuk diberikan rawatan.
0 Komentar untuk "Ingin Membuat Suprise Wanita Berb0gell Tersangkut di Cerobong Asap."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info