Wanita Ini Merasa 180 Kali Klimaks Dalam Masa 2 Jam Tanpa Hubungan Intim.

 Bagi wanita yang sudah berkahwin, melakukan hubungan intim dan mengalami kepuasan adalah hal yang diidam-idamkan. Kerana menurut pelbagai kajian, tidak sedikit wanita yang berpura-pura puas dengan apa yang dilakukan suaminya di atas katil.

Padahal komunikasi dua arah sangat diperlukan, untuk mencapai kepuasan tersebut. Tapi bagi wanita bernama Cara Anaya, mengalami kepuasan saat bercinta bukan hal yang aneh lagi, bahkan saat tidak melakukan hubungan seks pun, ia boleh klimaks.

Wanita berumur 30 tahun tersebut mempunyai kelainan, yang disebut Persistent Genital Arousal Disorder. Cara dan suaminya yang tinggal di Arizona, berkata jika perkara ini sangat memalukan dan membuat bingung.



Sebabnya, ia boleh mendapatkan kepuasan saat bershopping, bermain di taman
bersama anaknya, atau sekadar duduk di depan televisyen. "Apabila anda berada di sekitar anak-anak, perasaan ini membuat saya merasa rendah dan kotor. Mereka tidak mengerti apa yang saya rasakan, bahkan ketika ingin menghantar anak ke sekolah," kata Anaya.

Kini Cara hanya boleh mengelakkan ruang awam, sehingga rahsianya akan tetap terjaga. Ia juga terpaksa berhenti daripada pekerjaannya sebagai pelayan, selepas didiagnosis mengalami kelainan tersebut. Ia juga berusaha membahagiakan suaminya, dengan melakukan hubungan intim secara teratur, walaupun harus menderita dengan keadaannya.

 




0 Komentar untuk "Wanita Ini Merasa 180 Kali Klimaks Dalam Masa 2 Jam Tanpa Hubungan Intim."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info