Wanita Tua Ini Kelihatan Remaja


Para wanita Asia memang terkenal dengan kecantikannya. Tetapi tahukah anda, ada beberapa wanita Asia yang bahkan tetap kelihatan seperti remaja walaupun secara usia telah tergolong tua kerana sudah  60 tahun.

Di antara wanita yang tetap berwajah remaja adalah Apasra Hongsakula . Mahu tahu siapa dan lihat bagaimana wajah remaja mereka? B

Apasra Hongsakulu adalah wanita berasal dari Thailand pertama yang memenangi pertandingan Miss Universe tahun 1965. Ketika kembali tampil di khalayak ramai, Apasra membuat kejutan. Sebabnya, wajah wanita ini kelihatan awet muda dan hampir tidak mengalami perubahan bererti setelah hampir 50 tahun berlalu.

Ketika ini, Apasra telah berusia ke-67. Seharusnya, wajahnya berubah sebagaimana orang lain yang semakin berumur. Apasra pun masih kelihatan aktif dan bertenaga. Dia sibuk menjalankan perniagaan perkhidmatan kecantikan yang salah satunya adalah Spa yang dinamainya Apasra s Spa. Mungkin, di tempat ini Apasra juga membahagikan masa  bagaimana selalu awet muda seperti dirinya.





0 Komentar untuk "Wanita Tua Ini Kelihatan Remaja"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info