Kepada Tuannya Setelah Menghilangkan Diri Selama 12 Tahun.


Seorang wanita telah bersatu kembali dengan kucingnya yang hilang 12 tahun yang lalu, selepas dia ditemui hidup di sebuah pusat pemulihan dadah. Jemma Lough, berumur 43 tahun, telah putus asa melihat kucingnya, Toby, tidak kembali lagi di tahun 2002.

Lebih dari satu dekad berlalu, dan dia bertemu dengan suaminya, Ant, berumur 40 tahun, dan mendirikan rumah dengannya yang berada 70 batu dari rumah dia masa bersama dengan kucing Toby dan ibunya Jackie.

Namun ia terkejut, ketika dia menerima telefon daripada doktor haiwan mengatakan kucingnya Toby, dijumpai. Toby menghabiskan beberapa bulan terakhir tinggal di  pusat pemulihan dadah.



Jemma berkata: "Saya berharap dia boleh memberitahu saya di mana dia berada. Kakinya, yang putih, yang sedikit abu-abu kecil memberitahu dia telah tinggal di luar. Aku tidak percaya dengan panggilan telefon. Aku tidak pernah punya sesuatu seperti itu.

"Apabila saya menerima panggilan awalnya, saya gementar. Ada banyak air mata ketika saya pertama kali menemuinya, itu luar biasa," katanya lagi .

Untungnya Jemma telah mengemaskini alamat rumahnya ketika dia pindah, sehingga butiran kenalannya muncul di microchip kucing.

Toby kini menetap semula di rumah dengan Jemma dan ibunya Jackie, di Yaxley, Cambs.

"Jika aku tidak dikemas kini alamat  saya, maka mereka tidak akan mampu mencari saya kerana sudah berpindah. Setiap orang harus memastikan butiran mereka dikemaskini, tidak peduli berapa lama berlalu," kata Jemma.

 
0 Komentar untuk "Kepada Tuannya Setelah Menghilangkan Diri Selama 12 Tahun."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info