Faraj Paling Terkuat di Dunia

Farajj  merupakan kemaluan perempuan yang mempunyai fungsi sebagai tempat melahirkan anak  dan fungsi seksual . Setiap perempuan mempunyai bentuk dan keunikan faraj masing - masing . Salah satu yang terunik adalah Tatyana Kozhevnikova , wanita dengan faraj terkuat di dunia .

 Dikatakan mempunyai faraj terkuat kerana memang organ kelamin wanita berasal  dari Rusia ini mampu mengangkat beban sehingga 14 kg . Secara rasmi Tatyana mendapatkan gelaran dari Guinness World Record untuk ' faraj weightlifting ' .


 

Dan baru - baru ini , Tatyana mendedahkan rahsia bagaimana ia boleh mengangkat beban dengan menggunakan faraj dalam program ' E4 The Body Shocking Show ' . Video rakaman tersebut menunjukkan bagaimana Tatyana mampu mengangkat barbel seberat 6 kg atau setanding  dengan berat dua tembikai , hanya dengan menggunakan otot - otot di faraj . " Saya memasukkan peralatan ini . Dan kemudian anda hanya mengetatkan otot - otot faraj anda dan tahan di dalamnya , " ujar Tatyana Kozhevnikova , seperti yang dilaporkan oleh Thesun .


Jom saksikan video menarik ini
 
  
 
Tatyana kemudian menyesuaikan berat Barbell dan berjaya menjaga serta mengangkat barbel tersebut ke udara dengan menggunakan organ kelaminnya . Untuk melakukan tindakan ini , Tatyana juga mempunyai barbel khusus untuk faraj . Kini Tatyana juga menjalankan sebuah laman web yang menawarkan perkhidmatan melatih wanita - wanita agar mempunyai faraj kuat sepertinya . Ia bersedia memberikan latihan yang disebutnya ' Intimate Gymnastics ' .


:)
0 Komentar untuk "Faraj Paling Terkuat di Dunia"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info