Nenek Berusia 73 Tahun Menyelam Bersama Buaya


Menyelam bersama 3 buaya besar boleh dikatakan aksi berbahaya. Namun tidak demikian bagi nenek berusia 73 tahun berasal  dari Walthamstow , London, United Kingdom, ini . Seakan mencabar maut , Janet Martyn justru dengan berani dan senang hati melakukannya.


Disiarkan dari Daily Mail, dalam pakaian renang bercorak polkadot , si nenek pun beraksi. Ia masuk ke dalam jeriji besi sebelum menyelam bersama dengan ketiga buaya jumbo itu . 

Saat di dalam air , buaya sepanjang 3.6 meter itu telah menanti Jane. Reptilia pemakan daging itu pun mula berenang mengitari jeruji besi tempat Jane berada, seolah bersiap menyantapnya . 

Tidak seperti pandangan orang awam yang melihat ketiga reptilia itu , bagi Jane , reptilia bernama Hannibal , Marbaker dan Sue justru sangat baik padanya. Ia menganggap ketiga buaya yang tinggal di Cango Wildlife Ranch, Afrika Selatan itu ramah menyambut kedatangannya.

 Selidik punya selidik , ternyata Jane adalah seorang sukarelawan di tempat penangkapan haiwan liar di Afrika Selatan itu . Jane memang telah terbiasa berada di rumah kira -kira 100 spesies haiwan liar , sebab ia telah melawat tempat itu selama 7 tahun.




Janet Martyn



0 Komentar untuk "Nenek Berusia 73 Tahun Menyelam Bersama Buaya"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info