Ternyata Lukisan Ini Berhantu


Sebuah karya seni boleh jadi merupakan refleksi diri dari penciptanya. Karya seni biasanya lebih bersifat menghiburkan, namun dapat pula berperanan sebagai bentuk katarsis (penyucian jiwa).

Oleh kerana sebahagian orang boleh menganggap suatu karya seni indah tetapi bagi yang lain biasa saja. Perkara ini bergantung dari bagaimana penampakan karya tersebut dan selera seseorang.

Salah satunya adalah karya dalam bentuk lukisan yang dimuat naik beberapa waktu lalu di laman YouTube. Lukisan wanita cantik ini justru seram dan membuat sebahagian besar orang takut. Sebabnya, wanita dalam lukisan yang kelihatan diam sambil membawa sejambak bunga tiba-tiba ketawa dan berubah menjadi zombie.



 Netter yang melihat gambar bergerak tersebut pun tersentak lantaran terkejut ketika  wanita seolah hendak keluar dari bingkai. Meskipun begitu, tidak sedikit pula yang memuji betapa menariknya karya seni lukis tersebut.

"Pada akhirnya jadi menakutkan," kata salah satu netter. "Aku tidak akan  membeli lukisan," ujar netter lain. "Sekarang, itu memang menyeramkan," kata yang lain lagi.

"Lukisan ini akan sangat bagus dipasang di rumah hantu," tambah netter. "Ada yang tahu di mana membelinya? Aku sangat suka," puji seorang netter. Jom saksikan video berikut ini;




0 Komentar untuk "Ternyata Lukisan Ini Berhantu"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info