Selipar Jepun Yang Pelik Jarang Dilihat.


Flip-flop atau yang mempunyai nama lain selipar Jepun adalah sebuah alas kaki berupa sandal punyai gabungan dari getah dan getah tiruan, yang mana terdapat pilihan warna bervariasi.


Salah satu keistimewaan dari flip-flop iaitu talinya berpola huruf V, mengaitkan bahagian belakang sandal dan bahagian depan.  Potongan bahagian bawahnya tidak mempunyai hak rata, sementara untuk atasnya tidak mempunyai penutup seperti kasut.



Berkaitan dengan harga, alas kaki berbahan getah ini tergolong sangat murah. Tidak hairanlah jika sandal jepun hampir setiap orang memilikinya. Di samping kos murah untuk mendapatkan satu buah sandal , juga terdapat kelebihan lain seperti praktikal digunakan caranya dengan meletakkan aci bahagian depan tali sandal di antara ibu jari dan telunjuk kaki, hingga menjadikan tidak terlepas ketika dipakai berjalan.



 Banyaknya pengguna  selipar, ada beberapa peggunanya yang ingin tampil beza dari yang lain unik iaitu dengan melaksanakan ukiran-ukiran pada sandal tersebut, tapi itu hanya sebahagian dan berlaku dikalangan golongan muda. Berikut contoh gambar flip-flop ukir menarik dan unik dengan cukup banyak pilihan dari gambar watak kartun seperti nartuo, sasuke, kelab bola dan sebagainya.











0 Komentar untuk "Selipar Jepun Yang Pelik Jarang Dilihat."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info