Ramai Lelaki Takut Kerana Berwajah Cantik


 Hannah Gregory seolah-olah sudah sepatutnya dinobatkan sebagai "manusia barbie" dengan ukuran pinggang sangat ramping yakni mencapai 55 sentimeter. Bentuk matanya yang lebar juga membuatnya terlihat seperti barbie berjalan.Walaupun dianugerahkan muka cantik seperti Barbie, Hannah nampaknya sering diejek dan mendapatkan komen kurang ajar tentang penampilan beliau. Keluarga Hannah sendiri enggan untuk meninggalkan beliau kerana ia tidak mahu melihat gadis itu British telah diperlekeh sewenang-wenangnya oleh orang lain.


 Bukan itu sahaja, dia juga mengakui ia adalah sukar untuk mendapatkan pasangan dengan wajah yang hampir sempurna. "Bercakap tentang teman lelaki, saya amat sukar untuk mendapatkannya. Kebanyakan lelaki hanya melemparkan pujian, tetapi enggan untuk mengenali saya lebih baik," katanya.



Ramai lelaki yang cenderung untuk bimbang muka cantik Hannah. Bagaimanapun, beliau tidak keberatan untuk kekal sebagai "Barbie manusia". Hannah juga mula gembira dengan nama samaran anda dan mengakui ia seperti memakai pelbagai pakaian, terutama comel dalam merah jambu.
0 Komentar untuk "Ramai Lelaki Takut Kerana Berwajah Cantik"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info