Lelaki Paling Cantik di Dunia


 Ao-Nyan adalah seorang model yang feminin dan gayanya yang menawan. Namun, Ao-Nyan sebenarnya adalah seorang lelaki bernama Midori Kamo. Dia memang bekerja sebagai otoko no musume yang ertinya adalah lelaki perempuan.

Sebagai otoko no musume, Midori bekerja sebagai seorang perempuan. Meskipun sebenarnya ialah lelaki tulen, Midori berjaya mencuri perhatian penduduk Jepun semasa berpose sebagai Ao-Nyan.

Fotonya telah terpampang di sejumlah media ternama di Jepun. Bahkan, pada Julai lalu, foto Midori alias Ao-Nyan muncul di acara televisyen, Mezamashi yang disiarkan di Fuji TV. Selepas itu, dia dijemput sebagai tetamu jemputan .

Selain menjadi model perempuan, Midori juga telah membuat buku yang berisi kumpulan fotonya yang bertajuk Anata to Anata Dake no Atashi (Me, You and the Me Only You Know). Buku itu cukup laris di pasaran dan sedang dalam proses penerbitan cetakan kedua.

Wajah yang fotogenik, membuat Ao-Nyan selalu tampil menawan dengan menggunakan pakaian apa pun. Dalam sebuah eksebisi foto di Tokyo, Ao-Nyan berpose untuk pakaian lelaki dan perempuan. Midori mengaku bangga dengan pekerjaannya sebagai otoko no musume.








0 Komentar untuk "Lelaki Paling Cantik di Dunia"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info