Kucing Berwajah Seram



Pecinta kucing pastinya mengenali Matilda si kucing "alien". Kucing betina ini disebut mirip makhluk luar angkasa lantaran mempunyai mata dengan pupil sangat lebar.

Rupanya, selain Matilda, ada kucing lain yang mempunyai sebutan "alien". Kucing jenis Parsi yang satu ini, disebut-sebut juga mirip dengan makhluk luar angkasa.



 Kucing bernama Manchego dan Chipotle ini, sebenarnya sangat comel. Dengan bulu putih lebat dan mata lebarnya, Manchego dan Chipotle berjaya memikat hati pecinta kucing dengan beken di Instagram.

Namun, yang membuat Manchego dan Chipotle disebut "alien" adalah wajah mereka yang berbeza dengan kucing lain. Kedua-dua kucing itu mempunyai mata yang sangat lebar dengan bulu-bulu gelap di sekitar deria penglihatannya itu.




Yang paling menyeramkan menurut awam adalah bentuk wajah Chipotle. Selain bermata lebar, Chipotle juga kerap menjulurkan wajahnya sehingga terlihat makin menyeramkan mirip alien.

Sementara itu, meski "menyeramkan", Manchego dan Chipotle adalah kucing yang aktif. Menurut sang pemilik, Manchego dan Chipotle selalu bermain kejar-kejaran di rumah sepanjang hari.
0 Komentar untuk "Kucing Berwajah Seram"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info