Masih Lagi Ketagih Makan Ayam Mentah.



Seorang wanita yang pernah menggemparkan Indonesia kerana gemar memakan ayam hidup memberitahu dia masih belum dapat meninggalkan tabiatnya itu.

Miskaulah, 47, berkata, dia sudah menjalani rawatan terapi tetapi sehingga kini dia sukar untuk meninggalkan ketagihannya itu.

"Kalau sehari saya tidak makan ayam hidup badan saya berasa lemah dan gelisah.


"Selepas saya makan ayam, badan ini terasa ringan," katanya ketika ditemui pemberita Jawapos.

Ibu dua anak itu memberitahu, ketagihannya memakan ayam hidup bermula ketika dia masih kecil lagi.

Miskaulah yang tinggal di Dusun Jangan Asem di Desa Trompoasri itu memberitahu, dia dilahirkan dari keluarga yang susah dan sering kelaparan ketika kecil.

"Saya kemudian mencari ikan dan siput di sawah sebelum memakan haiwan itu hidup-hidup.

"Sejak itu ketagihan saya semakin kuat sebelum beralih kepada memakan ayam pula," katanya.

Walaupun pada awalnya, pendedahan Miskaulah itu menggemparkan penduduk kampungnya tetapi mereka akhirnya dapat menerima kenyataan mengenai ketagihan pelik wanita itu.

"Penduduk kampung tidak kisah kerana saya membeli ayam untuk dimakan, bukannya saya mencuri," jelasnya. - Agensi
0 Komentar untuk "Masih Lagi Ketagih Makan Ayam Mentah."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info