Video:Roberto Esquivel Cabrera, Lelaki Punyai Za kar Paling Panjang Didunia.


Mempunyai zaakar dengan ukuran panjang ternyata tidak selamanya membawa bagus. Hal itu dirasakan oleh lelaki berasal dari  bandar Saltillo, Mexico bernama Roberto Esquivel Cabrera (52).

Roberto mempunyai kemaluan dengan panjang hampir setengah meter, tepatnya 48 sentimeter. Namun, "anugerah" itu justru dianggapnya sebagai beban kerana justru tidak ada perempuan yang mahu mendekati dirinya.

Roberto ingin zakar yang bersaiz jumbo itu diiktiraf dalam Guinness Book of Records sebagai lelaki dengan zakar terpanjang di dunia. Namun, dia juga justru ingin dianggap sebagai orang "cacat" kerana akibat kelebihannya itu dia sukar mendapat pekerjaan.



 Dia juga melakukan ujian perubatan dan foto rontgen untuk memastikan semua orang bahawa zakarnya yang berukuran super-panjang dalam keadaan normal. Para doktor yang memeriksanya memastikan bahawa zakar Roberto asli, bukan hasil kejuruteraan perubatan atau hal hal lain.

"Saya tidak boleh bekerja, saya tidak boleh melakukan apa pun. Saya 'cacat' sehingga saya harap kerajaan menyatakan saya sebagai orang kurang upaya dan memberi bantuan untuk saya, "kata Roberto.



Roberto dihantar pulang dari AS pada 2011, dan kini tinggal sendirian di sebuah bilik yang diberikan oleh saudaranya. Selama ini dia bergantung hidupnya pada bantuan sosial dan makan dengan mencari makanan sisa di pelbagai tempat.

Sedihnya, Roberto tidak mempunyai teman dan ke mana pun dia pergi, Roberto merasa, semua orang menjauhinya.

"Ke mana pun saya pergi, zakar saya tergantung hingga ke lutut saya," kata Roberto.





Jom saksikan video berikut ini:


0 Komentar untuk "Video:Roberto Esquivel Cabrera, Lelaki Punyai Za kar Paling Panjang Didunia."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info