Misteri Penampakan Tangan Hantu Ratu England di Istana 13th Century Kent .



Seorang pelancong bernama Liam Archer tidak menyangka dirinya akan mendapatkan gambar menyeramkan semasa melawat rumah masa kecil Anne Boleyn, Ratu England. Dalam foto yang ia dapatkan, ada penampakan tangan yang diyakini Liam adalah tangan sang ratu.

Saat itu, Liam dan keluarganya dari Lewes, Sussex Timur, melawat Hever Castle. Ia secara tidak sengaja mengambil gambar ruang tamu di istana 13th Century Kent tersebut.


 Baru setelah sampai di rumah, Liam menyedari bahawa ia melihat tangan yang menunjuk perapian. Meskipun awalnya lelaki 26 tahun itu tidak percaya dengan hantu, kejadian ini membuat ia sangat yakin bahawa hantu  isteri muda kedua Henry VIII itu benar-benar ada dan dilihatnya dalam foto tersebut.



"Di ruang berdoa ada kabut yang menggantung tetapi aku tidak terlalu memikirkannya," cerita Liam. "Aku merasakan ada tenaga yang tidak kukenali mendorongku ke istana itu. Aku tidak dapat melihatnya tetapi aku dapat merasakannya dengan jelas."

"Aku tidak tahu apa yang harus aku lakukan kerana aku tidak percaya hantu pada masa itu," sambungnya. "Hingga akhirnya tiga bulan lalu aku menyedari foto apa yang telah ku ambil. Aku sangat percaya diri bahawa itu dia (Ratu England). Aku yakin ada perkara bersejarah penting di dalam perapian itu yang dia ingin aku temui."


0 Komentar untuk "Misteri Penampakan Tangan Hantu Ratu England di Istana 13th Century Kent ."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info