Sadis! Budak Perempuan Ini Menangis Sebelah Anjing Kesayangan Yang Dijadikan Makanan.



Bagi gadis cilik berasal dari Vietnam ini, anjing adalah teman, bukan makanan untuk dimakan. Itulah mengapa gadis berusia lima tahun ini terus menangis ketika mengetahui anjing sudah telah dipotong untuk dijadikan santapan.

Foto yang memperlihatkan gadis itu sedang menangis di sebelah anjing yang siap dimasak menggemparkan alam maya Vietnam. Foto itu menjadi viral dan banyak dibicarakan netizen jejaring sosial.

Anjing itu diketahui sudah hilang selama beberapa hari, seperti yang dilaporkan oleh oleh Mirror . Kemungkinan anjing tersebut diambil dan dijual secara haram.

Gadis kecil itui mencari anjing sedang dijual selepas dibunuh dan dibakar. Di jejaring sosial Vietnam, banyak netizen yang menganggap perkara itu berkaitan dengan kebiasaan makan anjing yang dilakukan di China, negara jiran mereka.

Di China, makan daging anjing memang tidak dilarang. Walaupun terdapat festival makan anjing di bandar Yulin, China, setiap musim panas di mana kira-kira 10,000 ekor anjing dimakan untuk festival itu setiap tahun.


0 Komentar untuk "Sadis! Budak Perempuan Ini Menangis Sebelah Anjing Kesayangan Yang Dijadikan Makanan."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info