Wanita Tanpa Pakaian Mendukung Bayi Menggejutkan Pengunjung Muzium.


Seorang wanita tanpa memakai pakaian kelihatan mendukung bayi dan berjalan-jalan melihat foto-foto di Muzium. Kemunculan wanita cantik itu  membuat pengunjung lain terkejut.


 Milo Moire (32) artis kontroversi tersebut. Sebelumnya dia juga pernah berbogel dengan memasang telur penuh cat, di kawasan alat sulitnya. Kini, tindakan terbaru artis kontroversialnya itu kembali menjadi berita hangat di media Jerman.

Banyak pengunjung yang terpegun, termasuk kanak-kanak, apabila melihat dia mundar-mandir di  sekitar Muzium Seni dan Budaya LWL di bandar Muenster, Jerman. Milo ini sengaja melakukan perkara itu untuk acara pameran Naked Life (Kehidupan Telanjang). Tindakan tersebut juga dirakam oleh penggunjung.

"Sebagai penggemar seni, aku memang gemar untuk mengekspresikannya, tapi menurut saya apa yang Moire lakukan adalah suatu kebodohan," kata seorang penggemar seni, Anke Lange (30).

"Saya rasa, dia berfikir jalan-jalan keliling muzium tanpa pakaian sambil menggendong bayi membuat dia merasa menjadi sebahagian dari sebuah karya seni, padahal tidak sama sekali," katanya.

Banyak pengunjung yang ketakutan dan segera pergi. Namun berbeza dengan Tobias Meyer (45),

"Saya harus mengakui itu lebih menarik daripada pameran seni rata-rata," kata pengunjung lain bernama Tobias Meyer (45).

Menghadapi komen awam, Moire mengatakan bahwa ia hanya ingin memberikan persembahan bertema "Bayi berbogel yang selesa di tangan wanita berbogel" yang bererti "kesucian" di pameran yang digelar seniman  Francis Bacon.





0 Komentar untuk "Wanita Tanpa Pakaian Mendukung Bayi Menggejutkan Pengunjung Muzium."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info