Pelik! Makan Bersama Orang Mati di Restoran Perkuburan.


Sebuah restoran di India membiarkan pelanggannya makan di samping orang mati, setelah mereka membina perniagaan restoran di sekitar perkuburan lama. Pemilik restoran yang terletak di Ahmadabad mengatakan jika tanah perkuburan baik untuk perniagaan.

Restoran yang mempunyai nama The New Lucky Restaurant ini, mempunyai meja yang mengelilingi kuburtersebut. Dan  pemilik, Krishan Kutti, memutuskan untuk membiarkan kubur tersebut daripada merosakkan dan memindahkannya.

Walaupun nampak mengerikan, restoran ini cukup popular. Bahkan membawa untung bagi si pemilik.

"Kubur membawa untung pada perniagaan kami yang telah berkembang, kerana kubur ini Ini memberikan orang pengalaman yang unik ketika menjamu selera," kata Kutti.

Demikian pun bagi pelanggan, mereka tidak keberatan dengan adanya kubur saat menjamu selera di restoran ini. Kubur tersebut merupakan kubu dari abad ke-16. Dan terdapat kira-kira 12 kubur di dalam kawasan perkuburan tersebut, yang tekah dihalang oleh pagar besi.

"Kami memulakan hari dengan memberikan penghormatan kepada kubur. Kami menutup kubur dengan kain dan juga bunga segar. Perkra ini penting untuk menghormati orang mati," kata Kutti.






0 Komentar untuk "Pelik! Makan Bersama Orang Mati di Restoran Perkuburan."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info