Wanita Ini Jika Mati Ingin Dikuburkan Dengan Menggunakan Bikini Seksi

Seorang wanita bernama Lingerie ini memberikan pengiktirafan kepada umum jika dirinya nanti mati maka dia akan dikebumikan dengan menggunakan bikini seksi. Bikini seksi yang sering disebut Lingerie ini pada dasarnya merupakan kemuliaan bagi perempuan Dita Von Teese. Sejak usia remaja wanita ini mengaku jika nantinya dia ingin menuruti semua kemahuan kekasihnya.

Wanita ini menceritakan jika saat perkahwinan mereka berakhir, bekas suaminya itu menghantar pakaian dalam (pakaian) Victoria 's Secret dan Arahan cara penggunaan di dalamnya. Lingere yang diberikan itu terdapat tiga pilihan warna dan wanita ini memilih warna merah atau corak kulit haiwan, warna lingere tersebutlah yang sering digunakan ketika mereka sedang berhubungan seks.

Namun, perpisahan hubungan rumah tangga ini membuat wanita dan suaminya itu berpisah rumah. Kini wanita tersebut tinggal disebuah rumah yang berukuran lebih kecil dengan dua anak. Kerana keterbatasan kos, wanita itu pun berkata jika dirinya tidak mampu membeli lingere sekerap mungkin.

Untuk saat ini dirinya mengaku jika menyukai pakaian seksi berwarna biru dan yang berkilat-kilat. Namun, lingere ini hanya dia simpan akibat hubungan mereka sudah putus dengan suaminya itu.

Dan seriring masa berlalu, wanita itu pun kembali mendapatkan lelaki yang akan dia kencani. Lelaki tersebut meminta jika wanita itu perlu memakai G-string berwarna pearl. Wanita itu pun menurutinya dan akan dipakai jika lelaki itu sudah kembali dari luar bandar. Namun sedihnya hubungan mereka telah renggang dan G- Rentetan itu tidak jadi di pakai dan hanya di simpan di almari.

Saat ini usia wanita ini sudah menjangkau 50 tahun dan dia berfikir apakah membahagiakan lelaki itu harus dengan seluar dalam seksi. Wanita itu pun memutuskan untuk berhenti membeli pakaian untuk lelaki. Dan kini dia beralih untuk membeli lingere untuk dirinya sendiri. Walaupun begitu hobby membeli lingere saat ini banyak sekali koleksi lingere yang ia punya.

Bahkan, anak perempuannya yang ketika ini berumur 12 tahun terkejut melihat banyaknya koleksi lingere ibunya itu. Wanita itu pun meyakinkan anaknya jika koleksi Lingerenya ini dibeli atas hobi nya dan untuk dipakai dirinya sendiri setia hari.

Bahkan wanita ini mengatakan jika sampai mati pun dirinya akan tetap memakai bikini seksi yang ia miliki itu.
0 Komentar untuk "Wanita Ini Jika Mati Ingin Dikuburkan Dengan Menggunakan Bikini Seksi"

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info