Lelaki Ini Gali Kubur Untuk Foto Selfie dengan Mayat Ibunya.


Deab Saigly, seorang lelaki yang pekerjaannya sebagai penjaga kubur di Lebanon ini melakukan aksi aneh dimana dirinya nekad untuk menggali kubur ibunya dengan tujuan untuk foto selfie bersama mayat ibunya itu.

Kelakuan aneh yang dilakukan Deab Saigly ini memang mencurigakan bahkan dikira jika Deab sudah mempunyai masalah mental . Namun, ketika banyak pihak yang curiga dengan aksi anehnya Deab ini beberapa stesen televisyen The MBC bersama pakar psikiatri itu melakukan wawancara terus terhadap Deab.

Dalam hasil wawancaranya itu pihak psikiater memberikan hasil jika tidak ada gangguan mental pada diri Deab yang menandakan jika Deab masih berfikiran normal.

Ketika diwawancari, Deab sendiri mengaku jika dirinya selama ini mengagumi dan suka menghabiskan masa di kubur kerana berada di kuburan itu dirinya boleh merasa bahagia boleh dekat dengan orang - orang mati .

Deab juga tidak takut jika tindakan itu berhubungan terus dengan polis kerana menurutnya pihak polis sudah tahu dan hafal betul dengan kelakuannya. Deab juga mengatakan jika dirinya pernah menolak lamaran dari seorang warga Amerika Syarikat akibat tidak ingin meninggalkan tanah perkuburan yang selalu dijaganya setiap hari itu.
0 Komentar untuk "Lelaki Ini Gali Kubur Untuk Foto Selfie dengan Mayat Ibunya."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info