Leo Sheng, Lelaki Transeksual Mendokumentari Perubahan Dari Perempuan Jadi Lelaki di Instagram.

 Lelaki Transeksual  Leo Sheng telah mendokumenkan peralihan yang dia jalani dari perempuan jadi lelaki-lelaki. Dalam siri potret intim yang diposkan di akaun Instagram-nya, Leo Sheng memperlihatkan perjalanannya menjadi seorang lelaki, dan dengan berani memaparkan foto-foto tanpa pakaian itu untuk dilihat oleh orang ramai.

 Sheng, dilahirkan sebagai perempuan dan dia mengaku ia diilhamkan oleh orang lain yang secara terbuka berkongsi proses peralihan mereka.

 "Saya sangat tidak selesa dengan memperlihatkan foto-foto masa kecil saya, terutama kerana aku berada di pakaian yang sangat feminin / disajikan sebagai seorang gadis dan itu bukan aku yang sekarang ... Tapi, melihat orang lain yang cukup berani untuk berkongsi perjalanan mereka dan melalui beberapa refleksi diri saya sendiri, saya memutuskan saya ingin melupakan masa lalu saya ... Jika saya ingin mendokumentasikan peralihan saya, saya merasa saya perlu benar-benar jujur​​, "katanya kepada The Huffington Post.






0 Komentar untuk "Leo Sheng, Lelaki Transeksual Mendokumentari Perubahan Dari Perempuan Jadi Lelaki di Instagram."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info