Dua Tangan Wanita Ini Mampu Menulis Dua Bahasa Berbeza Dalam Satu Masa.


Menulis dua bahasa sekaligus dengan menggunakan dua tangan mungkin perkara yang mustahil boleh dilakukan ya tetapi seorang wanita di China boleh melakukan perkara ini dia mampu menulis dua bahasa sekaligus dengan menggunaka dua tangannya secara bersama.

Seorang wanita China bernama Chen Siyuan ini mempunyai kemampuan yang tidak boleh dilakukan orang pada umumnya dengan bersamaan Chen Siyuan boleh menulis dua bahasa sekaligus yakni bahasa Inggeris di tangan kanan dan bahasa China ditangan kiri secara bersama.

Sifat-sifat ini dikesan ketika ia masih di sekolah ketika itu Chen Siyuan sedar dan mampu untuk menulis dengan kedua tangannya dan sejak itu ia menggunakan dua tanganya untuk menghabiskan tugas sekolah agar lebih cepat selesai.

"Ketika saya masih di sekolah, saya sedar boleh menulis dengan kedua tangan ketika saya cuba untuk menyelesaikan kerja rumah saya," ujar Chen.

'Rakan sekelas saya ingin tahu dan cuba untuk meniru saya. Namun tidak satupun dari mereka yang berjaya, "ungkap wanita berusia 24 tahun ini.

Bakatnya ini ternyata membantu pekerjanya Chen Siyuan adalah seorang penterjemah bahasa dan ia sering menuliskan puisi dalam dua bahasa sekaligus dengan sifat-sifat ini maka Chen Siyuan boleh mengerjakan pekerjaannya secara sekaligus.


Jom saksikan video berikut ini:

 
 



0 Komentar untuk "Dua Tangan Wanita Ini Mampu Menulis Dua Bahasa Berbeza Dalam Satu Masa."

 
Copyright © 2014 Gaban Comel - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info